تعمیر صندلی اداری در تهران در محل

کلیپ نمونه تعویض روکش صندلی و تقویت فوم در زرین مبل

در شرایط حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور، که هر روز بر قیمت کلیه اجناس افزوده میشود، صندلی های اداری نیز از این فاعده مستثنی نیستند و خرید صندلی اداری بسیار پرهزینه میباشد.

در صورتی که صندلی اداری شما دچار عییب شده، بهترین و منطقی ترین راهکار تعمیر آن توسط پرسنل متخصص و باتجربه در این حوزه میباشد.

تیم تعمیرات تخصصی زرین مبل، با بهره گیری از پرسنل باتجربه و استفاده از بهترین متریال بازار و همچنین ضمانت بی قید و شرط خدمات و تحویل در سریعترین زمان ممکن ، آماده همکاری با شما سروران گرامی میباشد.

انجام تعمیرات در شهر تهران در محل

تیم تخصصی زرین مبل با اطلاع از دغدغه های مشتریان گرانقدر ، اعم از سختی حمل و نقل صندلی، هزینه حمل و نقل و اتلاف وقت در ترافیک شهر تهران، اقدام به انجام انواع تعمیرات صندلی های اداری در محل شما مینماید تا با خیالی آسوده و صرف زمان و هزینه کمتر، تعمیرات مورد نظر شما انجام گرفته باشد.

تعمیر انواع مدلهای صندلی:

  • صندلی مدیریتی
  • صندلی کارمندی
  • صندلی انتظار

فهرست مطالب

بله،زرین مبل در سریعترین زمان، تعمیرات صندلی های شما را که قابل تعمیر در محل هستند انجام می دهد.

صندلی هایی که روکش بدون دوخت داشته باشند، در کمتر از 24 ساعت، و برای روکش هایی که نیازمند دوخت می باشند، از2تا6 روز کاری زمانبر خواهد بود.

کلیه تعویض قطعات صندلی، در محل انجام میگیرد.

تعمیرات صندلی اداری کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

با توجه به تنوع کیفیت قطعات درخواستی مشتری، از12تا18 ماه گارانتی شامل میشوند و برای روکش صندلی 18 ماه ضمانت پوسته پوسته شدن

Call Now Buttonتماس بگیرید : 09335054286