تعمیر صندلی اداری نارمک

کلیپ نمونه تعویض روکش صندلی و تقویت فوم در زرین مبل

تعمیر صندلی اداری نارمک سال هاست که با توجه به افزایش قیمت محصولات مختلف مانند انواع صندلی های اداری، خرید آن ها در هنگام خرابی، چندان مقرون به صرفه نمی باشد و اکثر شرکت ها و ادارت ترجیح می دهند که به جای خرید صندلی به تعمیر آن بپردازند.

از آن جا که هزینه تعمیرات صندلی های اداری خیلی زیاد نیست، بنا براین با این کار می توان به مقدار قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی نمود. تعمیر صندلی اداری نارمک یکی از مواردی است که در هنگام تعمیرات می توانید از آن کمک دریافت نمایید.

تعمیرات صندلی های اداری در صورتی که به درستی و توسط نیرو متخصص انجام شود می تواند زیبایی و طول عمر صندلی را نسبت به صندلی های جدید دو چندان نماید و بهتر است قبل از تعمیرات حتما از قیمت صندلی های موجود در بازار اطلاع کسب نمایید و پس از آن با تعمیر صندلی اداری نارمک تماس گرفته و کار تعمیرات خود را به آن ها بسپارید. در این حالت می توانید متوجه شوید که تعمیرات به صرفه تر است یا خرید مجدد.

دلایل خرابی و تعمیر صندلی های اداری

طراحی ارگونومیک صندلی های اداری به نحوی است که با فرم بدن کاملا مطابقت داشته و از این رو افراد می توانند بدون احساس خستگی ساعات طولانی روز را بر روی آن ها بنشینند. بنابراین باید همواره در حفظ و نگه داری صندلی های اداری تلاش نمایند، زیرا خرابی صندلی ها می تواند آسیب های جدی ای به ستون فقرات، پاها و کمر افراد وارد آورد.

خرابی صندلی های اداری ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد مانند: شکستگی دسته صندلی، خرابی پشتی صنندلی، خالی شدن گاز جک صندلی، خرابی فوم و ابر نشیمنگاه صندلی، شکستگی مکانیزم صندلی، شکستگی چرخ یا پایه و روان نبودن کل صندلی اشاره نمود.

کارمندان و نیرو های کار اداری و شرکت ها و کارخانه ها معمولا نیمی از یک روز را بر روی صندلی های اداری خود به منظور رسیدگی به وظایف خود سپری می کنند.

همین موضوع سبب می شود با گذشت زمان صندلی های اداری به تعمیراتی نیاز داشته باشند. کاملا طبیعی است که شرکت های و ارگان ها نتوانند با خراب شدن هر صندلی اقدام به جایگزین نمودن آن با یک صندلی جدید نمایند.

از این رو تصمیم به تعمیر آن می گرفته و بهترین راه تماس با تعمیر صندلی  نارمک بوده که دارای متخصصین زیادی در این زمینه می باشد.

نیروی کار تعمیر صندلی اداری نارمک آموزش های کاملی در زمینه تعمیرات تخصصی صندلی اداری را گذرانده و به دلیل انجام زیاد این تعمیرات، دارای مهارت بسیار بالایی در این خصوص دارند، در نتیجه با اولین مشاهده متوجه قطعه خرابی شده خواهند شد و در کواه ترین زمان و کمترین هزینه می توانند صدلی اداری شما را تعمیر نمایند.

15241508 2019 11 4 10 10 38

مهم ترین قسمت های صندلی اداری کدامند؟

  • جک صندلی های اداری مهم ترین بخش آن می باشد که نقش بالا و پایین بردن صندلی را بر عهده دارد.
  • چرخ صندلی نیز از بخش های اصلی و مهم صندلی های اداری می باشد که در صورت شکستگی یا عدم روان بودن، صندلی تقریبا غیر قابل استفاده خواهد شد.
  • پایه های فلزی در زیر صندلی.
  • پشتی صندلی که گاه بلند و گاه کوتاه می باشد.
  • دسته های صندلی.

تعمیر صندلی اداری نارمک قادر است تمام قطعات بالا را با بهترین متریال روز تعمیر نموده و تمام ایرادات موجود در صنندلی های اداری را در اسرع وقت شناسایی و تعمیر نماید.

اطلاعات کافی در مورد تعمیرات مبل خواستین روی لینک لیک کنید

فهرست مطالب

بله،زرین مبل در سریعترین زمان، تعمیرات صندلی های شما را که قابل تعمیر در محل هستند انجام می دهد.

صندلی هایی که روکش بدون دوخت داشته باشند، در کمتر از 24 ساعت، و برای روکش هایی که نیازمند دوخت می باشند، از2تا6 روز کاری زمانبر خواهد بود.

کلیه تعویض قطعات صندلی، در محل انجام میگیرد.

تعمیرات صندلی اداری کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

با توجه به تنوع کیفیت قطعات درخواستی مشتری، از12تا18 ماه گارانتی شامل میشوند و برای روکش صندلی 18 ماه ضمانت پوسته پوسته شدن

Call Now Buttonتماس بگیرید : 09335054286